Pocetna Društvo Izuzetna posećenost na Sajmu turizma

Izuzetna posećenost na Sajmu turizma

541
0
Podelite

Turističke organizacije iz zapadne Srbije, Zlatibor, Užice, Bajina Bašta, Ivanjica, Arilje, Požega, Kosjerić, Zlatar, Prijepolje i Sjenica, kao godinama unazad, na objedinjenom štandu Turističke organizacije regija Zapadna Srbija počele su promovisanje i predstavljanje svojih turističkih ponuda na 40. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. Svoje usluge promovišu i hotelijeri, turističke agencije, proizvođači suvenira, udruženja iz oblasti turizma. Akcenat svih ovih promocija regije Zapadna Srbija je aktivan odmor i manifestacije.

Danas su bile promocije ivanjičkog hotela „Park“ i ariljskog „Mlinarevog sna“, kao i Jadovničkog ultramaratona u Prijepolju. Na štandu TO „Zlatibor“ priređena je maštovita promocija turističkih potencijala Zlatibora, ali i buduće zlatiborske gondole čija je izgradnja počela realizacijom radova na poslednjoj, petoj fazi izgradnje prošle godine, tako da je na Torniku već završena poslednja stanica gondole.  „Gold gondola“, znatiželjnim posetiocima omogućava da uz pomoć VR naočara dožive virtuelnu vožnju trasom gondole koja će povezivati centar Zlatibora i najviši vrh Tornik. Brojnim posetiocima štanda TO „Zlatibor“ je i danas, i juče privukla pažnju nagradna igra turističke organizacije i preduzeća „Gold gondola“ koja traje tokom sva četiri sajamska dana, a najsrećniji će imati priliku da osvoje vredne nagrade.

Sajam turizma 2018 1Inače, pažnju ljubitelja naše najposećenije planine, naročito su privukli VR kutak (virtaul reality), photo booth-a i multimedijalni sadržaji kojima se čari planine mogu doživeti i na 230 kilometara udaljenosti. Velika je zainteresovanost za ponudu hotela i agencija, a pažnju privlači i jedna od najznačajnijih zlatiborskih atrakcija, novootvoreni Dino park.  Osim toga i turistima omiljeni simbol Zlatibora, popularni „Pokretni žbun“, na štandu je okupljao radoznale posetioce i privlačio pažnju svojim zanimljivim pričama i lekovitim biljkama.

Centralni događaj u predstavljanju Zlatibora bio je spravljanje neobičnih voćnih koktela u nesvakidašnjim ukusima karakterističnim za zlatiborski kraj.

Sajam turizma 2018 5Boško Prinčevac, član i osnivač Udruženja somelijera Zlatiborskog okruga i Nikola Bogićević spravljali su koktel sa mladim kajmakom. Ovaj izuzetni koktel, kako kaže Nikola, spravlja se od vočne rakije od dunje, surutke od kravljeg mleka, mladi kravlji kajmak – neslan što svežiji i domaći sok od bosioka.

– Kajmak koktelu daje nežnu, kremastu teksturu, kaže Nikola i ističe da, iako se somelijeri bave vinima, na štandu TO „Zlatibor“ pripremali su koktele zarad promocije Zlatibora i zlatiborskog kraja.

Ostavite odgovor