Pocetna Društvo Objediniti turističku ponudu

Objediniti turističku ponudu

148
0
Podelite

Pred predstojeću letnju sezonu u Turističkoj organizaciji Užice odvija se niz aktivnosti na promocija turističke ponude ovog kraja.

Od manifestacija posebno treba izdvojiti „Žestival“ koji će biti održan 31. avgusta i 1. septembra. Trenutno je aktuelan Turistički karavan u kome učestvuje i turistička organizacija Užice. U organizaciji Turističke organizacije Srbije 2.juna predstavili smo se na Avali promovisanjem naših tipičnih i etno proizvoda kao i najava „Žestivala“. Pored toga u okviru karavana 8.juna predstavili smo se u Vrnjačkoj Banji. Goste smo pozvali da u toku leta posete Užice, Potpećku pećinu, Hidrocentralu, Muzej kao i Taru i Mokru Goru. Ali svakako i da probaju jedinu pravu komplet lepinju ovde u Užicu, istakla je za „Vesti“ Danijela Đorđević Arsić, direktorka Turističke organizacije Užice.

Na čemu treba insistirati u turističkoj ponudi grada?

U turističkoj ponudi grada treba insistirati na jednom objedinjenom turističkom proizvodu. Mi moramo da shvatimo da se sve više turista opredeljuje za aktivni odmor u turističkoj ponudi. Većina turista se ne zadržava više 10 dana na jednoj destinaciji već traže više sadržaja. Važno je da istaknem da je Gradu i Turističkoj organizaciji Užice od izuzetnog značaja da Stari grad stavimo u funkciju i da postane atrakcija odnosno glavni turistički proizvod. Od velike važnosti je i kanjon reke Đetinje i biciklistička staza koja je proglašena za jednu od najlepših u Evropi. U planu je izrada projekta za sanaciju i adaptaciju Potpećke pećine sa kojim ćemo aplicirati kod Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija. Reč je o kompletnoj zameni elektro instalacija i mobilijara ispred pećine. Potpećka pećina bi trebalo da poprimi jedan drugačiji i atraktivniji izgled ali da se ne naruši njena osnova. Važno je da u pećini imamo i suvenirnicu u etno stilu iz koje će posetioci moći da ponesu i neke od suvenira Potpeća i Grada Užica.

Danijela Djordjevi ArsicŠta treba unaprediti kako bismo bili prepoznatljivi u ovoj oblasti?

Kada govorimo o unapređenju treba izdvojiti i završetak vidikovca na Velikom Zabučju i da se u okviru projekta Zapadne regije u Užicu radi zip lajn. To je sve u funciji unapređenja aktivnog turizma. Zato se za sledeću godinu planira niz projekata koji bi dodatno unapredili postojeću ponudu Grada Užica. Veoma je važno da istaknem i odličnu saradnju sa Ministarstvom turizma jer i realizovani projekti uz podršku ovog ministarstva su dali značajne rezultate u ovoj oblasti. I Turistička organizacija, Muzej, Istorijski arhiv i ostale ustanove kulture u ovom gradu moraju da kroz zajedničku saradnju prepoznaju realne potrebe i zahteve turista. To je važno zbog objedinjavanja turističke ponude i turističkog proizvoda kako bismo zainteresovali turiste za duži boravak i kvalitetniji turistički doživljaj. Zato svi zajedno moramo više da sarađujemo kako bismo unapredili ponudu, ali i da kao pojedinci svako u svojoj oblasti damo svoj maksimum jer imamo podršku Ministarstva turizma i Grada Užica. A na nama je da što više radimo kako bismo već sledeće godine imali još bolje rezultate.

Jedan od važnih segmenata je i razvoj seoskog turizma?

Registrovana seoska domaćinstva imaju dobru saradnju sa Turističkom organizacijom. To su domaćinstva u Kačeru, Mokroj Gori, na Tari…. Važno je istaći da ono što nas kvalifikuje kao jedne od najboljih i po čemu smo prepoznatljivi je pored hrane, ambijenta i izuzetna ljubaznost naših domaćina. Oni “otvorenog srca”rade svoj posao na najbolji mogući a mi iz Turističke organizacije sa njima kao saradnicima želimo da unapredimo njihov rad. Zato ih uključujemo u radionice, seminare, projekte kako bismo im i pomogli da budu uspešniji kroz bolju infrastrukturu, kapacitete… Suština je da im se svake godine gosti vraćaju koji su boravili u njihovim domaćinstvima, ali i da im dolaze novi. To je i naš cilj da kroz njihovu promociju promovišemo i Turističku organizaciju Užice.

Ostavite odgovor