Pocetna Društvo Krivi su prethodni izvođači

Krivi su prethodni izvođači

3794
4
Podelite

Završetak radova na magistrali od Požege prema Užicu u martu, a prema Zlatiboru početkom aprila iduće godinem navode “Putevi Srbije”.  Ukupna vrednost radova je 2,4 milijarde dinara. Deonica od Požege do Užica trebalo da bude završena u martu ove godine, ali je pre toga raskinut ugovor sa prethodnim izvođačem zbog  neispunjavanja ugovora.

Na području grada Užica i okolnih opština otvoren je “front” revitalizacije oko 56 kilometara magistralnog puta. Na magistrali Požega-Užice i Užice – Zlatibor saobraćaj se zbog radova mesecima odvija otežano zvbog čestih zastoja i semafora. Smatrate li da je u dogovoru sa izvođačima trebalo raditi deonicu po deonicu 12-15 kilometara i završiti, a ne ovako “otvoriti” veliki broj kilometara zbog čega nastaju zastoji i stvaranje kolona vozila?

U skladu sa tehničkim uputstvom, pravilima struke i projektom za privremeno   regulisanje saobraćaja, ograničava se maksimalna dužina privremeno zatvorene saobraćajne trake kao i minimalna dužina otvorene deonice između dve zone radova, u zavisnosti i od prosečnog saobraćajnog opterećenja. Izvođač radova ima ugovornu obavezu da organizuje svoje radove na način koji će omogućiti normalno i bezbedno odvijanje saobraćaja. Na deonici Pakovraće-Užice trebalo je da radovi budu završeni sredinom marta 2019. godine. U tom slučaju ne bi došlo do istovremene realizacije ugovora na dve susedne deonice. Nažalost, ugovor sa prethodnim izvođačem radova na ovoj deonici  raskinut je 12.10.2018. usled neizvršenja ugovornih obaveza i značajnog kašnjenja u izvođenju radova

Da li je tačna informacija da radove usporava i prisustvo kocke na pojedinim deonicama od nekadašnjih saobraćajnica, tako da putari pre nego što postave tampon, moraju da vade kocku što usporava završetak radova. Ukoliko je tačno ko je odgovoran za to? Primer deonica kod Bojovića vodenice kod Užica.

Nije tačna informacija da „prisustvo kocke usporava radove“ s obzirom da je vađenje kocke ugovorena pozicija radova, predviđena projektom. Projektom je predviđeno da se stara kamena kocka izvadi u dužini od  2,6 km na potezu Sevojno -Užice.

Svedoci smo da teški kamioni i autobusi zbog čestih zastoja na magistrali od Požege do Užica koriste stari put od Požege preko Lunovog Sela do Užica. Ko će sanirati ovu saobraćajnicu s obzirom na svakodnevni protok velikog broja vozila i oštećenja? Dodajemo da je i prošlog leta bila slična situacija kada su putari radili magistralu. Projektom privremene saobraćajne signalizacije za vreme izvođenja radova na deonici Požega–Užice, nije predviđena potpuna obustava saobraćaja niti preusmerenje na alternativne putne pravce. Putni pravac koji je naveden u okviru pitanja novinara, nikada nije razmatran kao alternativni iz razloga što je  prolaz teških teretnih vozila i autobusa kroz Užice (na ovom pravcu) gotovo nemoguć. Na osnovu prethodnog uvereni smo da ovakvog odlivanja tranzitnog saobraćaja nema.

Kada će biti završena revitalizacija magistrale od Požege do Užica i od Užica do Zlatibora, do kada će put biti završen i da li je ispoštovan rok?

Ugovoreni rok za završetak radova na pojačanom održavanju deonice: Pakovraće – Užice je 07.03.2020., a za deonicu: Kneževići – Bela Zemlja – Užice 04.04.2020. godine.

Koliko su vredni radovi i koliko su izvođači radova (koje firme su u pitanju) uspeli po vama da odgovore zadatku? Podsetite kada su počeli i da li je bilo primedbi na njihov rad, stanje mehanizacije…

Ugovorena vrednost radova na pojačanom održavanju deonice: Pakovraće – Užice iznosi 1.276.174.158,41 dinara (bez PDV-a), a na deonici: Kneževići – Bela Zemlja – Užice iznosi 1.141.606.871,69 dinara (bez PDV-a). Ugovor sa  izvođačem radova na deonici Pakovraće – Užice, Consorcium Strabag doo Beograd & Strabag AG, potpisan je 24.05.2019. Ugovor sa izvođačem radova na deonici Kneževići-Bela Zemlja-Užice, PUTEVI Užice AD, potpisan je 21.12.2018. godine. Do sada ni na jednom od ovih ugovora nije bilo primedbi na kvalitet izvedenih radova niti stanja mehanizacije.

Da li je planirano uređenje i postavljanje novih stajališta na ovom delu magistrale Požega – Zlatibor i da li je postavljanje stajališta u vašoj nadležnosti?

Nije planirana izgradnja novih autobuskih stajališta na potezu od Požege do petlje „Kneževići“ (od petlje „Kneževići“ do Zlatibora ne izvode se radovi pojačanog održavanja).Planirano je uređenje svih autobuskih stajališta na navedenom potezu puta (popravka kolovoza i izgradnja perona gde za to postoje uslovi). Nekoliko stajališta biće izmešteno na nove lokacije:  na  inicijativu građana Bele Zemlje koja je podržana od strane JP „Direkcija  za izgradnju“ grada Užice predviđeno je izmeštanje postojećeg autobuskog stajališta u Prljevića Polju  na lokaciju kod skretanja za Prljeviće. Takođe u skladu sa inicijativom građana, u ovom slučaju Zaseoka Gaičani, MZ Mačkat predviđeno je vraćanje autobuskog stajališta kod Sekulić pumpe (ranije ukinuto) i to na stacionažama km 154+099.16 (sa leve strane) i km 154+310.44 (sa desne strane). Nebezbedno autobusko stajalište u okviru petlje Popova Voda, locirano između osnovne trase državnog puta i ulivne trake petlje predmetnim projektom je u skladu sa planom izmešteno iz zone petlje na km 151+391.59. Stajalište Ankina kafana na km 150+378.00 je takođe izmešteno, s  obzirom da je na postojećoj lokaciji planom predviđena izrada izlivne trake za planiranu  benzinsku pumpu.

4 Komentari

  1. U redu je tekst, ali fale dva pitanja i odgovora.
    1. Ime firme i vlasnika firme koja je godinu dana blokirala saobracaj na deonici Uzice-Pozega i nista nije uradila (nije samo kasnjenje u pitanju, vec je katastrofa sve sto su radili).
    2. Ko je dobio posao izrade rigola i ivicnjaka na deonici od Ade do Sevojna i dalje i koje su reference i karakteristike te firme? Da li ce od mosta kod hale u Uzicu biti uredjene sve rigole, propusti i ivicnjaci do Sevojna barem?
    I bonus pitanje:
    Kada cemo mi dobiti magistralu poput deonice Rudnik-Topola. Obiđite pa pogledajte kako se PROJEKTUJE i izvodi. Oko 40km fantasticnog puta. Uzice-Pozega nije uopste tako isprojektovano, a kamo li da ce biti izvedeno.

    • Kinezi su za 2 godine napravili autoput sa 6 traka i hotelima na istom u dužini od 54 km PREKO MOra,a Vama treba godina dana da zakrpite put od oko 15km.Sporo,dozla Boga i beskrajno maltretiranje vozača ito u punoj sezoni,Nemojte počinjati radove ako ste nesposobni,dajte Kinezima neka vam to urade za 2 meseca!

  2. Ljudi ovo nema nigde na svetu… Pa godinu dana se vec izvode radovi, kolonama vozila kraja nema, a izvode radove na10 lokacija, samo ne znam gde cemo kada krene kisa i sneg, samo u zemlji Srbiji…

Ostavite odgovor