Danas je završena najznačajnija manifestacija u oblasti turizma u Evropi, Berlinski ITB sajam. Od 7. do 9. marta preko 160 zemalja predstavilo je svoju turističku ponudu u 27 hala, a zemlja partner ove godine je bila Gruzija. Na više od 160.000 metara kvadratnih predstavljeno je više od 1.000 štandova sa preko 10.000 izlagača. Ove godine ITB Berlin je organizovan prvi put posle pauze izazvane virusom Covid 19, pa je ovo veliki podstrek za turističku privredu, koja uprkos krizi u svetu očekuje rekordnu 2023. godinu.
Zlatiborsku turističku privredu na sajmu u Berlinu su predstavljali Turistička organizacija Zlatibor i Hotel „Zlatibor Mona“. Turistička organizacija predstavila je ponudu Zlatibora za predstojeću letnju sezonu. Sva tri dana, koliko je sajam trajao, posetioci su pokazali interesovanje za najpoznatije atrakcije „zlatne planine“- Stopića pećinu, Gold gondolu, Sirogojno, Gostilje i ostale. Interesovali su ih avanturistički i porodični sadržaji, kao i bogata gastronomska ponuda po kojoj je Zlatibor prepoznatljiv. Predstavnici Turističke organizacije Zlatibor imali su prilike da održe kontruktivne sastanke sa partnerima iz svih delova sveta, kao i da prisustvuju predavanjima o najnovim dostignućima i novitetima u oblasti turizma. Srbiju su pored predstavnika turističke privrede sa Zlatibora predstavljali i Turistička organizacija Srbije, TO Vojvodina, TO Beograd, TO Novi Sad, TO Čačak, TO Kraljevo, TO Novi Pazar, TO Vrnjačka Banja, TO Niš, kao i turističke agencije KonTiki Travel, Viktor tours, A hoteli, Hyat…
Ovaj period godine Turistička organizacija Zlatibor posvećuje pripremama i promociji letnje turističke ponude Zlatibora, a sledeći nastup je na Međunarodnom sajmu turizma u Banja Luci od 10.-12. marta.