Pocetna Društvo Gondola u centru pažnje stranih medija

Gondola u centru pažnje stranih medija

505
0
Podelite

Zlatiborska Gold gondola je turistička atrakcija koja privlači pažnju brojnih medija iz zemlje i inostranstva. Najpopularniji influenseri iz Rusije su, u okviru ture po Srbiji, posetili gondolu kako bi se upoznali sa prirodnim lepotama Zlatibora i doživeli jedinstveno iskustvo vožnje duge 9 kilometara od centra do vrha Tornik.

Najviše pažnje privukao im je program „Antistres leto na gondoli“ sa čijim sadržajem su se upoznali na međustanici. Na jednom mestu isprobali su streličarstvo i paraglajding, upoznali se sa tehnikama opuštanja i kroz antistres radionicu saznali više o blagotvornom dejstvu eteričnih ulja.

Oduševljenje najdužom gondolom na svetu nije izostalo, a oni ističu da su zabavni sadržaji samo doprineli da boravak na trasi bude interesantniji za kreiranje sadržaja na društvenim mrežama i blogovima. Kako bi se što bolje upoznali sa našim krajem, oni su probali tradicionalnu domaću pitu, kao i specijalno pripremljen gondolin napitak „planinski poljubac“ na bazi zove.

„Pre svega zlatiborski pejzaž je prelep, kao i sam pogled iz kabine. Ovde smo isprobali zabavne aktivnosti na svežem vazduhu. Probala sam vašu pitu sa sirom i veoma je uksuna, vidi se da je to hrana sa ovog podneblja“, rekla je influenserka Ana Solnjikova.

„Projekat Gold gondole je veoma interesantan u turističkom smislu. Mnogo mi se dopada ideja eko parka ovde na međustanici, kao i dodatni sadržaji koje smo probali. Naročito nam se dopao vaš hladni napitak jer mi Rusi volimo hladne čajeve“, rekla je influenserka Polina Bojtsova.

Ovog vikenda gondola je bila i na mapi putovanja novinara medijske kuće GTV – Gorenjske televizije iz Slovenije u čijim reportažama će se naći atraktivni lokaliteti sa Zlatibora.

Među tim sadržajima biće prikazana i Gold gondola koja je već postala nezaobilazna stanica za sve goste Zlatibora. Gongola, kao graditeljsko čudo kako su je nazvali sa renomiranog kanal Nacionalna geografija, predstavnicima medija pruža nesvakidašnju priliku da snime planinske pejzaže iz potpuno drugačije perspektive.

Turistička organizacija Zlatibor im je predstavila kulturna i prirodna bogatstva „zlatne planine“, zahvaljujući kojima su se uverili u dugogodišnje zvanje turističkog lidera među planinama Srbije.