Ovogodišnji zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu, kompanija Lidl, lansirala je kampanju i predstavila nagradnu igru „Lidl kids team“ u okviru koje će 1.100 dece širom Evrope dobiti priliku da dožive jedinstveno iskustvo i kao podrška fudbalerima izađu na teren pred početak utakmica. Kompanija Lidl Srbija takođe je danas započela nagradnu igru za potrošače koji će sa svojim mališanima imati priliku da dožive ovo neverovatno iskustvo.
Nagradna igra „Lidl kids team“ koji je danas započela kompanija Lidl Srbija namenjena je roditeljima i/ili zakonskim starateljima koji mogu da osvoje mesto u Lidl kids timu za svoje dete uzrasta od 6 do 10 godina. Sve što je potrebno jeste da u okviru Lidl Plus aplikacije popune odgovarajuće obrasce i prijave se, a dobitnici će biti nasumično izabrani kako bi se obezbedile jednake šanse za sve učesnike.
Odabrani mališani će, pored mogućnosti da na teren izađu sa reprezentativcima Srbije, imati i priliku da uživaju u čitavom putovanju, budući da su svi troškovi pokriveni kako za decu, tako i za roditelja ili zakonskog staratelja. Kompanija će osim putnih troškova, za dobitnike nagrada pokriti i troškove ishrane, kao i ostalih aktivnosti tokom putovanja, poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti. Ovo je ujedno i način kojim će Lidl Srbija obezbediti da svaki dobitnik ima iskustvo za pamćenje bez obzira na njihovu finansijsku situaciju.
„Mi u Lidlu stavljamo ljude u fokus svih naših aktivnosti. Kroz saradnju sa UEFA-om i kroz Lidl kids tim imamo priliku da našim potrošačima i njihovoj deci ponudimo jedinstveno iskustvo i pokažemo im da uvek „igramo u njihovom timu“, bilo da se radi o ponudi proizvoda najboljeg odnosa cene i kvaliteta, ponudi svežeg voća i povrća, ili u ovom slučaju prilici da i sami učestvuju u jednom od najvećih evropskih sportskih događaja“, kaže Jasmina Šrndić iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbija.
UEFA 2024TM će se održati u Nemačkoj od 14. juna do 14. jula 2024. i okupiće najbolje nacionalne fudbalske timove u Evropi u borbi za prestižnu titulu evropskog šampiona. Kako će se na svakoj odigranoj utakmici pojaviti 22 dece koji će biti pratnja igračima (po 11 za svaki tim koji igra utakmicu), na svakom od 51 fudbalskog meča koji će biti odigran tokom Prvenstva, pruža se veliki broj prilika za stvaranje nezaboravnih uspomena za roditelje i decu na jednom od najvećih fudbalskih događaja.
Kao globalna kompanija koja je prisutna u više od 30 zemalja, Lidl kroz svoju misiju „Zajedno u Lidlu“ koju je lansirao 2023. godine, naglašava fer, otvorenu i saradnju punu poverenja. Postavljanje principa fer igre, jednakih šansi i inkluzije osnova je Lidlovih aktivnosti i tokom cele UEFA 2024 sezone. Lidl kids team nagradna igra je samo početak, jer Lidl želi da okupi milione ljubitelja fudbala da zajedno proslave i uživaju u ovom timskom sportu – kod kuće sa porodicom i prijateljima ili kroz brojne Lidlove aktivnosti.
Prijave za „Lidl kids team“ u Srbiji biće otvorene od danas do 9. aprila 2024. godine. Svi srećni dobitnici će biti obavešteni putem kontakata koje su ostavili na Lidl Plus aplikaciji, a kako bismo se zaštitili od prevara, molimo potrošače da ne reaguju na bilo koji drugi oblik kontakta.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 70 prodavnica u 40 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.