Pocetna Ekonomija LIDL: Neradan prvi maj jer je briga o zaposlenima na prvom mestu

LIDL: Neradan prvi maj jer je briga o zaposlenima na prvom mestu

53
0
Podelite
Foto: Lidl Srbija

Briga o zaposlenima, pored kontinuiranog praćenja potreba potrošača, jedan je od temelja poslovanja i uspeha kompanije Lidl Srbija. Upravo zato, a povodom Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, kako bi prodavci imali priliku da dan provedu sa porodicom i prijateljima.

Odlukom kompanije o neradnom danu Lidl još jednom potvrđuje strateško opredeljenje da bude poslodavac koji brine o uslovima rada, transparentnosti komunikacije, razvoju i motivisanosti svojih zaposlenih. Smatrajući ravnotežu između poslovnog i privatnog života temom od izuzetnog značaja, a vreme provedeno sa najbližima neprocenjivim, Lidl veruje da su praznici poput Prvog maja prava prilika da kompanija i na ovaj način ukaže zahvalnost za svakodnevni trud, posvećenost i energiju koju zaposleni svakodnevno ulažu.

Verujemo da će zaposleni lepo provesti slobodan dan, a zahvaljujemo se i potrošačima na razumevanju što 1. maja neće biti u mogućnosti da kupovinu obave u našim prodavnicama i pozivamo ih da iskoriste redovno radno vreme do 30. aprila kako bi se pripremili za predstojeće praznike. Podrška kupaca nam za ovakve odluke izuzetno znači i dodatno potvrđuje vrednost koju zajednički gradimo – poštovanje rada i ljudi“, kaže Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija.

Povodom predstojećeg Međunarodnog praznika rada, Lidl prodavnice neće raditi u četvrtak, 1. maja, dok će od 2. maja potrošači moći da obave svoju kupovinu prema redovnom radnom vremenu prodavnica.

30. april Redovno radno vreme
1. maj Zatvoreno
2. maj Redovno radno vreme

Lidl kao poslodavac

Kompanija Lidl Srbija poznata je po tome što nudi konkurentne uslove rada i brine o svojim zaposlenima kroz jasno definisane HR procese i jednak tretman. Lidl je na tržištu rada prepoznat po izuzetno konkurentnim uslovima rada, a ove godine je unapređena i paleta benefita koju kompanija nudi svojim zaposlenima.

Povećanje plata, jednokratne isplate, kartice za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, bonus sistemi nagrađivanja, dodaci za godišnji odmor, privatno zdravstveno osiguranje i program podrške za zaposlene EAP (Employee Assistance Program) kroz koji zaposleni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu.