Na 14. Izložbi suvenira i turističkih publikacija „Leskovac 2021“ u kategoriji video publikacija-promo film, Turistička organizacija Užice je za promotivni spot snimljen i promovisan prošle godine „Okom umetnika“ dobila drugu nagradu
-Nama je izuzetno drago da je struka, odnosno, kolege iz TO Leskovac uz podršku TO Srbija, prepoznali kvalitet našeg rada. Ova nagrada nam u marketinškom i u promotivnom smislu izuzeno mnogo znači. Inače,Užice je prepoznato kao centar kulturnog turizma i mi smo u okviru ovog spota zaista želeli da pokažemo iz ugla umetnika naš grad i svo njegovo kulturno bogatstvo – rekla je za užički nedeljnik „Vesti“ Danijela Đorđević Arsić, direktorka TO Užice zahvalivši se još jednom svim saradnicima i autorima spota koji je promovisan prošle godine. Promotivni spot „Okom umetnika“ urađen je po scenariju i u režiji glumca užičkog Narodnog pozorišta Vahidina Prelića, a u produkciji produkcijske kuće „Inat.
Sa ove izložbe u Leskovcu, još jedna nagrada je došla u zapadnu Srbiju, a to je prva nagrada Turističkoj organizaciji Ivanjica za set suvenira sa motivima „Nušićijada“.
Ovogodišnja, 14. Izložba suvenira i turističkih publikacija koju organizuje TO Leskovac pod pokroviteljstvom TO Srbija, zbog trenutne epidemiološke situacije održana je bez prisustva učesnika, predstavnika turističkih organizacija iz cele Srbije. Nagrade su dodeljene u 11 kategorija a odnose se na suvenire i propagandni materijal uz pomoć kojih turističke organizacije na najbolji način predstavljaju svoju turističku ponudu i turističke destinacije.