Turistička organizacija Užice je učestvovala na Svetskoj izložbi u Dubaiju, na tematskoj nedelji turizma „Putovanja i povezanost“, od 7. do 15. januara i tom prilikom predstavila je svoja dva promo filma „Užice okom umetnika“ i „Avantura Balkana- Tara“, kao i Mokru Goru koja je od strane Generalne skupštine Svetske turističke organizacije UN 2021. proglašena najboljijim selom sveta i koja je privukla veliku pažnju i domaćina i učesnika ove izložbe
Više od 250 predstavnika 115 kompanija, hotela, turističkih agencija, proizvođača opreme, nameštaja za hotele, rezervacionih sistema, HOREKA sektora, ali i firmi u oblasti nautike i transporta iz Srbije, predstavili su svoje proizvode i usluge na 5. tematskoj nedelji turizma „Putovanja i povezanost“ Svetske izložbe u Dubaiju od 7. do 15. januara. Ovom prilikom predstavljen je novi turistički brend naše zemlje – „Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“), a u okviru toga Turistička organizacija Užice predstavila je svoja dva promo filma „Užice okom umetnika“ i „Avantura Balkana- Tara“, kao i Mokru Goru koja je od strane Generalne skupštine Svetske turističke organizacije UN 2021. proglašena najboljijim selom sveta.
Za direktorku TO Užice Danijelu Đorđević Arsić, bila je izuzetna čast predstavljati svoju zemlju i svoj grad na Svetskoj izložbi.
-Pored posete biznis habu Srbije u Dubaiju, gde su nas sačekali predstavnici Privredne komore Srbije, predstavljeni su i najpoznatiji hoteli u Dubaiju kao i strategije u turizmu zemlje domaćina – navodi Danijela Đorđević Arsić i ističe:
-U pavljonu Srbije predstavljena je turistička privreda: hotelska industrija, turističke agencije i turističke organizacije, banje i planinski turizam. Koncipiran je savremen i moderan pristup u digitalnoj promociji i Srbija je još jednom dokazala da je u korak sa svetom. Sa velikim interesovanjem i uvažavanjem, najvišim ocenama ocenjen je paviljon Srbije. Mokra Gora je bila u fokusu, kao BEST TOURISM VILLAGE 2021. Izuzetno interesovanje za ovo selo pokazali su domaćini kao i brojni učesnici na Ekspo Dubai, prvenstveno zbog ekološki čiste i zdrave sredine, prirodnog okruženja i zelenila, manifestacija i geografskog položaja sela koje je ponelo prestižnu titulu, Mećavnika i Muzejsko-turističkog komleksa „Šarganska osmica.
Turistička organizacija Užice je, prema rečima Danijele Đorđevioć Arsić, u okviru svoje promocije u danu za sastanke imala priliku da razmeni kontakte i iskustva sa kolegama iz mnogih zemalja, BIH, Hrvatske, Argentine, Slovenije, Kenije, Omana, Estonije, Irana, Mađarske, Poljske, UAE, Hondurasa, Zimbabvea, Nemačke.
-Uz niz kulturnih sadržaja i aktivnosti na paviljonu Srbije, posetioci su u prijatnom ambijentu mogli da degustiraju i kupe tradicionalne proizvode iz Srbije, što je promociju učinilo posebnom – navodi Danijela Đorđević Arsić.
Inače, Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma „Srbija stvara“/Serbia Creates na Svetskoj izložbi „Ekspo 2020“ Dubai predstavile su međunarodnoj javnosti novi turistički brend naše zemlje – „Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“), kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista, a u okviru nedelje turizma na „Ekspo 2020“. Kako su do sada objavili mediji, Paviljon Srbije posetilo je više od pola miliona posetilaca.
Novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u našoj zemlji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije. Inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turističke destinacije pronađena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno. Novi brend simbolizuje taj dinamični doživljaj koji turisti mogu da razumeju, osete i dele dalje.
-Sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju nasim promotivnim aktivnostima – izjavila je ovim povodom direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.
Primena novog turističkog brenda „Srbija. Doživi!“, koji je najavljen prilikom dodele nagrade „Turistički cvet“ u Srbiji prošlog meseca, a međunarodnoj javnosti predstavljen u Dubaiju, počinje ove godine. Kako će se promovisati Srbija, a kako pojedine destinacije i najznačajniji turistički proizvodi, domaćoj javnosti biće detaljnije predstavljeno na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.