Odbornik Zdrave Srbije Avram Ilić smatra da gradsko rukovodstvo nema kapaciteta da realizuje bitne poslove za grad, tako da profit prepušta privatnim licima kroz javno-privatna partnerstva. On navodi da je posle “dve godine od potpisivanja ugovora sa “Bečej prevozom” na pomolu raskid ugovora” i podseća da se “radi o ugovornoj obavezi prevoznika koji je u obavezi da u pripremnom period o čemu je govorio gradski većnik za saobraćaj Slobodan Šiljković na sednici I koji traje maksimalno dve godine od datuma potpisivanja ugovora , obezbedi, izgradi gasnu stanicu za snadbevanje autobusa kompresovanim prirodnim gasom (CNG –metan)”. Ugovor je potpisan 4.1.2022. godine.
– Budući da pred sam istek tog roka nije apsolutno ništa urađeno u pogledu izgradnje kompresorske stanice, ostaje nam da vidimo kako će užička vlast reagovati na nepoštovanje ugovorne obaveze, da li će poštovati potpisano ili će “progledati kroz prste” – kaže Ilić i navodi da je kao odbornik dužan da govori I upozori javnost o ovim problemima. Dodaje da “sa takvim iskustvom užička vlast ide korak dalje i raspisuje novi tender, za razliku od ugovora sa “Bečej prevozom” koji je na 25 godina, za održavanje i racionalizaciju javne rasvete je na 15 godina, ali i priprema dokumentaciju za treće javno-privatno partnerstvo za javna parkirališta gde će JKP “Bioktoš” direktno oduzeti profit od naplate parking karata, pa kada “Bioktoš” počne da posustaje na red će doći i drugi poslovi koje će takoće preuzeti privatnici, iznošenje smeća, pranje ulica”.
– Sve navedene poslove, tvrdim odgovorno grad može samostalno da obavlja, ali tako očigledno ne mislii i gradska vlast koja, da li zbog uticaja iz Beograda da se takvi ugovori potpisuju, ili zbog sopstvene nemoći, profitabilne poslove prepuštajprivatnim licima i tako nanosi dugogodišnju štetu gradskom budžetu i svim građanima Užica- ocenjuje Ilić.
On kaže da grad “gubi snagu i kapacitet što se najbolje se vidi po poslovima koje bi trebalo samostalno da obavlja, poput asfaltiranja ulica u mesnim zajednicama”.
– Danas vidimo da grad od naroda, od meštana iz seoskih mesnih zajednica, kao uslov da bi se uradio neki putni pravac zahteva da plate trećinu troškova radova, bez obzira na činjenicu da su ti isti ljudi već platili porez kao i građani u gradu koji za razliku od njih ne učestvuju u troškovima kada se asfaltiraju gradske ulice – ponavalja odbornik Zdrave Srbije o čemu je govorio i na sednicama Gradske skupštine. .
Na kraju zaključuje da je njegova dužnost kao odbornika da ovo sve kaže i da “građani treba da budu svesni da sve ovo vodi u propast” I da zahvaljujući pogubnim odlukama gradske vlasti Užičani “polako ali sigurno postaju podstanari u sopstvenom gradu i finansijeri nekih privatnih lica iz drugih gradova ili država a da ih o tome niko ništa ne pita”.