Jedan od faktora koji značajno doprinose unapređenju ugleda kompanije jeste odgovarajući izbor muzike koja se pušta u poslovnim prostorima. Bez obzira na vrstu posla, bilo da se radi o restoranima, kafićima, teretanama, hotelima, prodavnicama, tržnim centrima, salonima lepote, knjižarama, benzinskim stanicama, kladionicama ili drugim mestima, muzika igra ključnu ulogu. Vrsta muzike, tempo i drugi parametri muzičkog izbora utiču na vreme koje gosti provode u objektu, brzinu konzumacije hrane i pića, kao i brzinu kretanja kroz trgovinu.
Iskusni muzički urednici dobro razumeju kako stvoriti prijatan osećaj kod kupaca. Pažljivo birajući muziku, vodeći računa o brendu i koristeći naučna istraživanja i svoje iskustvo, pravilan izbor razdvaja običnu pozadinsku muziku od muzike koja privlači pažnju i čini posetioce aktivnim slušaocima.
Uz dogovor sa menadžmentom i ciljanje određene grupe kupaca, adekvatna i pravovremena muzika doprinosi tome da se gosti i posetioci osećaju prijatno, poboljšava atmosferu i doprinosi boljoj zabavi.
Profesionalan izbor muzike takođe pozitivno utiče na motivaciju zaposlenih i njihov rad. Dobro motivisani i zadovoljni zaposleni pružaju bolju uslugu korisnicima i podižu kvalitet usluge. Dokazano je da muzika na radnom mestu smanjuje stres i napetost, prikriva neprijatne zvuke i doprinosi osećaju privatnosti. Takođe, ljudi koji slušaju muziku često su kreativniji i brže obavljaju zadatke u poređenju sa onima koji rade u tišini.
Istraživanja o uticaju muzike na ponašanje kupaca su pokazala važne i interesantne rezultate. Na primer, puštajući naizmenično blokove italijanske i francuske muzike u supermarketima, prodavci su uspeli da povećaju prodaju italijanskih i francuskih vina i sireva u vreme kada je ta muzika bila emitovana. Kupci su češće birali vina i sireve iz tih zemalja, a sve to se dešavalo na podsvesnom nivou, bez svesti o tome da je muzika uticala na njihov izbor tokom kupovine. Prijatna atmosfera stvorena muzikom rezultirala je dužim zadržavanjem u prodavnici i povećanjem prodaje robe iz pomenutih zemalja.
Najsavremenije rešenje za profesionalan izbor muzike u poslovne svrhe jeste brendirana personalizovana radio stanica. Ova usluga omogućava emitovanje muzike uz dodatak promocija, reklama i akcija koje predstavljaju novi marketinški kanal koji se potpuno obraća Vašim klijentima. Mogućnosti su raznovrsne, uključujući emitovanje različitih kampanja na različitim lokacijama, reklamiranje drugih brendova, trenutnu promenu muzičkog žanra u skladu sa trenutnom atmosferom u objektu, crnu listu pesama i izvođača, omiljene pesme, različite žanrove za jutro, dan, veče, vikend ili radni dan.
Osim toga, moguće je emitovanje identifikacionih džinglova Vašeg brenda, što će u dobroj meri doprineti tome da vaša kompanija bude predstavljena kao moderan, dinamičan i pouzdan poslovni partner.
Brendirani radio je usluga prilagođena za različite vrste delatnosti, uključujući klubove, restorane, kafiće, salone lepote, trgovinske lance, butike, tržne centre, supermarkete, knjižare, hotele, benzinske stanice, kladionice, prodavnice i brojne druge vrste poslovanja koji imaju muziku u svojim poslovnim prostorijama.