Pocetna Bajina Bašta Održana akcija čišćenja jezera Perućac u okviru projekta „Volim reku, a ti?“

Održana akcija čišćenja jezera Perućac u okviru projekta „Volim reku, a ti?“

49
0
Podelite

Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) u petak organizovala je akciju čišćenja na jezeru Perućac i tom prilikom izvučeno je oko 300 kg otpada. Akcija čišćenja Perućca još jedna je u nizu koja se sprovodi u okviru Henkelovog projekta „Volim reku, a ti?“, koji se realizuje već pet godina i ima za cilj očuvanje vodenih površina Srbije.

„Izuzetno smo ponosni na saradnju sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti na projektu ,Volim reku, a ti?’, koji realizujemo, sada već tradicionalno, petu godinu zaredom. Tokom pomenutog perioda ostvarili smo zaista sjajne rezultate, prikupili velike količine otpada iz vodenih površina u našoj zemlji, a samim tim doprineli očuvanju životne sredine i naše planete. Ujedno, ovim projektom nastojimo da budemo pozitivan primer društveno i ekološki odgovornog poslovanja i želimo da motivišemo sve ljude da budu odgovorni prema prirodi, te da je svi zajedno sačuvamo i za buduće generacije“, istakla je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.

Govoreći o značaju očuvanja prirode, posebno vodenih bogatstava naše zemlje, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije, Božana Ostojić, istakla je da je saradnja sa kompanijom Henkel urodila sjajnim rezultatima, te da već pet godina kontinuirano rade na podizanju svesti javnosti o veoma važnoj temi. „Veoma mi je drago, što zajedno sa kompanijom Henkel već pet godina dajemo svoj doprinos u očuvanju naših vodenih bogatstava i čvrsto verujem da ćemo i u godinama pred nama nastaviti u istom smeru. Našim delima želimo da pokažemo da udruženim snagama, ali i delovanjem svakog pojedinca, možemo zaštiti našu planetu i učiniti je lepšim mestom za život svih nas“, izjavila je Božana Ostojić.

Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri sezone prikupljeno je više od 8.5 tona otpada sa različitih lokacija u Srbiji. Ove godine planirano je ukupno sedam akcija koje za cilj imaju očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.