Međunarodni sajam turizma u Berlinu (ITB), koji je trajao od 4. do 6. marta, uspešno je okončan, okupivši predstavnike turističke industrije iz celog sveta. Ovaj prestižni događaj pružio je idealnu priliku za umrežavanje, razmenu ideja i predstavljanje najnovijih trendova u turizmu.
Tokom tri dana sajma, učesnici su imali priliku da se upoznaju sa inovacijama u sektoru turizma, kao i da razmene iskustva i strategije za unapređenje turističkih usluga. Među izlagačima se istakao Zlatibor, koji je privukao pažnju posetilaca iz različitih delova sveta.
Turistička organizacija Zlatibor aktivno je učestvovala na sajmu, organizujući brojne sastanke sa turoperatorima koji su pokazali značajno interesovanje za saradnju. Posebno su se istakle teme vezane za smeštajne kapacitete, zdravstveni turizam i prirodne lepote Zlatibora. Pored turoperatora, ostvareni su i kontakti sa predstavnicima medija, što dodatno doprinosi promociji ovog poznatog turističkog odredišta.
Jedan od najistaknutijih delova promocije Zlatibora bio je Kamp „Zlatibor“, koji je izazvao veliko interesovanje posetilaca sajma. Kao jedan od najlepših i najuređenijih kampova u Srbiji, Kamp „Zlatibor“ svake godine privuče veliki broj kampera iz zemalja Evropske unije, čime se dodatno pozicionira kao atraktivna destinacija za sve ljubitelje prirode i avanturističkog turizma.
Sajam je pružio odličnu priliku za promociju turističkih potencijala Zlatibora i jačanje međunarodnih veza u sektoru turizma. Očekuje se da će rezultati sastanaka i dogovora sa sajma doprineti daljem razvoju i popularizaciji Zlatibora na međunarodnom tržištu.
Gosti iz Nemačke su tokom prošle godine ostvarili više od 6.400 noćenja na Zlatiboru, dok je od početka 2025. godine zabeleženo gotovo 900 noćenja. Sa ovakvim rezultatima, Zlatibor nastavlja da privlači sve veći broj turista, potvrđujući svoj status jedne od najtraženijih destinacija u regionu.