Pocetna Ekonomija Olakšan postupak kategorizacije smeštaja na Zlatiboru

Olakšan postupak kategorizacije smeštaja na Zlatiboru

56
0
Podelite
Foto: TO Zlatibor

Vreme čekanja da se izda Rešenje o kategorizaciji smeštaja na Zlatiboru od strane lokalne samouprave, značajno je ublaženo prošle godine u maju, kada je osnovana komisija za kategorizaciju, koju čine radnici Turističke organizacije Zlatibor.

Zahvaljujući osnivanju te komisije značajno je smanjeno vreme od podnošenja zahteva do izdavanja rešenja, a saradnja i ažurnost dve komisije koje su radile u isto vreme doprinela je povećanju podnetih zahteva za kategorizaciju i njihovoj značajno bržoj realizaciji.

A da se proces ubrza značajno je doprinela reorganizacija Opštinske uprave i odluka da načelnik Odeljenja za privredu, društvene delatnosti i investicije (kojom pripadaju poslovi kategorizacije) potpisuje doneta rešenja.

– Često sam se susretala sa vlasnicima apartmana koji žive u inostranstvu i na kratko dolaze na Zlatibor, pa bi u tom vremenu želeli da završe kategorizaciju svog objekta. Zbog kratkog boravka misle da je tako nešto nemoguće, ali smo im nebrojano puta pokazali da i u tom periodu možemo sve da završimo, rekla je Marija Škodrić iz TO Zlatibor koja je analitičar za razvoj turističkog proizvoda i predsednik komisije za
kategorizaciju.

Još jedna od veoma značajnih činjenica koja je doprinela da se broj zahteva za kategorizaciju objekta značajno uveća jeste i naša sveobuhvatna pomoć: prilikom podnošenja zahteva, pomoć oko sistema eTurista, prilikom prijave i odjave gostiju, izdavanja računa, kao i drugih pojedinosti koje su vlasnicima apartmana potrebne.

– Za ove dve godine, koliko radimo kao komisija, uradili smo preko 2.000 predmeta za kategorizaciju. Smatramo još značajnijim to što svima njima uvek stojimo na raspolaganju za dodatna pitanja, nejasnoće i nedoumice. Na tu ulogu smo i najponosniji, jer vlasnici apartmana i izdavaoci imaju kome da se obrate za savet. Dostupni su im naši brojevi telefona, a mi uz pomoć radnika lokalne samouprave i turističkih inspektora, kojima se obraćamo za savete i preporuke, uvek smo u mogućnosti da izađemo u susret i pomognemo zainteresovanima, ukazala je Škodrić.