Pocetna Društvo Cilj je nadmašiti očekivanja klijenata

Cilj je nadmašiti očekivanja klijenata

2498
0
Podelite

Mladi Užičanin Nikola Bojović, gotovo ceo život bavi se preradom drveta. Zanat je učio kod oca, a sada je majstor u svojoj radionici. Zajedno sa braćom Borkom i Nemanjom, osnovao je
„Masiv Art Wood“ radionicu za proizvodnju unikatnih komada nameštaja, pre svega modernih i ručno rađenih stolova od masiva, koji se uklapaju u svaki ambijent. Ponuda je bogata, a Nikola se trudi da radi detaljno i temeljno, upravo onako kako to kupci zamisle.

-Mi se ovim poslom bavimo praktično ceo život. Od malena smo sticali zanat jer se naš otac bavio ovim poslom više od 30 godina. Posao je veoma lep i kreativan tako da bismo želeli da ga prenesemo i našim sinovima, upravo onako kako je naš otac prenosio nama- rekao nam je na početku razgovora Nikola Bojović.

Šta Vas motiviše da pravite proizvode baš od drveta? Da li zbog toga što drvo pripada toplim materijalima, koji se uklapaju u svaki ambijent?

-Naša najveća motivacija je kreativnost i mogućnost kreiranja unikatnih modela. Masiv je uvek bio simbol luksuza, jer taj materijal nema rok trajanja kada se kvalitetno obradi.

Koje su prednosti masiva u odnosu na druge materijale?

-Najveća prednost masiva je što može da se uklopi u svaki moderan enterijer i što je sam po sebi prirodan pa daje posebnu toplinu prostoru. Prednost u odnosu na druge materijale je taj
što može da se oblikuje prema svačijim željama.

Kako izgleda proces proizvodnje od početka do izrade finalnog proizvoda?

-Proces izrade svakog komada nameštaja počinje odabirom adekvatnog drveta. Mašinski se obrađuje na željenu dimenziju, a najviše od svega pažnju posvećujemo finalnom brušenju i
kvalitetu završne obrade.

Koje sve vrste drveta koristite i koje kombinacije su najtraženije?

-Najviše se koristi tvrdo drvo kao što je hrast, orah, jasen, parena bukva i slično. Kombinujemo i sa plastificiranim metalnim profilima zbog veće stabilnosti i atraktivnog izgleda. Epoksi smola je nešto što se u svetu koristi već duži period, a kod nas tek uzima maha samo zbog cene izrade a samim tim i cene finalnog proizvoda. Sa epoksi smolom ideje su beskonačne. Sve komade završavamo po želji klijenta-lakovi, mineralna ulja i voskovi…

Odakle nabavljate materijale?

-Materijali se nabavljaju uglavnom u sušarama, stovarištima ili kod fizičkih lica koji su radi da prodaju jer se kod nas „ građa iza kuće čuva za praunuke“. U našim krajevima građa koje se najviše koristi za izradu je deficitarna. Ovde uglavnom rastu četinari, dok hrast, orah i drveće koje se najviše koristi za izradu nameštaja najviše raste u ravničarskim predelima.

Zbog čega ste se opredili da pravite uglavnom stolove?

-Sa stolovima smo počeli da se reklamiramo od nedavno, a možemo da napravimo praktično sve što klijent zamisli. Oni su bili najpraktičniji zbog fotografisanja pa smo se zato za njih i
opredelili.

Koje su Vam ciljne grupe i kako planirate prilagoditi cene srpskom tržištu?

-Ciljna grupa su nam svi koji žele drvo u svom enterijeru ili na terasi. U zavisnosti od drveta, obrade i materijala koji se nanosi na kraju, formiramo cenu. Želimo da razbijemo predrasude
da takav nameštaj mora biti mnogo skup. Naša je sreća što živimo u blizini Zlatibora gde imamo veliki potencijal za naše proizvode i tu najviše želimo da budemo prepoznati.

Šta je sve potrebno, po Vašem mišljenju da bi se novi proizvod probio na tržište? Da li je dovoljan samo kvalitet?

-Da bi osvojili svoje mesto na tržištu kvalitet uvek mora biti prisutan, zatim cena koja mora biti poštena, a povrh svega marketing koji je po našem mišljenju najjače sredstvo za
promociju. Kvalitet fotografije igra veliku ulogu jer je ona prvi kontakt sa kupcima i zbog toga radimo na usavršavanju fotografisanja. Pri kraju smo opremanja malog studija za slikanje
koji će, nadamo se, samo poboljšati utisak i kvalitet prezentacije.

Da li se desilo možda da nekada niste uspeli da odgovorite na neki zahtev kupca?

-Izazovi su sastavni deo svakog posla i što ih je više mi smo iskusniji. Svim projektima dajemo istu važnost jer mesta za grešku nema. Naš cilj je da nadmašimo očekivanja svakog
klijenta jer mislimo da je preporuka najbolja reklama.

Koji su Vam planovi za dalje?

-Naši planovi se trenutno baziraju na ulaganja koja obuhvataju alate, opremu za fotografisanje i marketing. U planu je premeštanje proizvodnje na bolju i veću lokaciju koja će nam
omogućiti komforniji rad, bolju efikasnost u pogledu transporta i skladištenja. Takođe, želimo da prisustvujemo sajmu nameštaja i da otvorimo naš izložbeni salon na Zlatiboru, ali trenutna
epidemiološka situacija sve to odlaže do daljnjeg.

Ovaj unikatni nameštaj možete pogledati na Instagram stranici @masiv_artwood.