Kreativni tim “Bohora”, dizajneri, arhitekte, dekorateri kao pravi umetnici svetlosti decenijama nas uvode u svet novogodišnje čarolije tematskim kompozicijama, slikama i svetlosnim instalacijama i daruju osmeh na lice generacijama Užičana
Atmosfera zimskih praznika bila bi nepotpuna bez njih, jer sigurno niko od preduzeća ne zna bolje da ispriča novogodišnju bajku od „Bohora“. Ovom prilikom nećemo o tome da ih poznaju i poštuju po poslovnosti i kvalitetu rada u Srbiji i van nje skoro 45 godina o čemu svedoči dugoročna saradnja sa preko hiljadu firmi. Zatim o izvozu u Nemačku, Mađarsku, Italiju, o plafonima i profilima, rasvetnim elementima i dizajnu enterijera, nagradama privrednika i zadovoljnim klijentima, već o nečemu sasvim drugom.
O čaroliji koju decenijama donose u Užice i na Sušicu tokom novogodišnjih i božićnih praznika svojim “pametnim” lampicama kojima ne mogu ništa ni debeli minus ni snežna mećava, jer su i one “led”.
Govorimo o radosti koje svake godine „Bohor“ priređuje svojim sugrađanima i jednom izlogu koji smo svi voleli i koji u nama izaziva emocije. Izlogu koji pamtimo i iz oskudnih devedesetih koji nam je svojom svetlošću i vedrinom uvek budio nadu da će godina koja dolazi biti bolja nego stara. Njemu su se najviše radovala deca i njihove bake i deke i bilo je to omiljeno mesto za fotografisanje u detinjstvu.
Gotovo da nije bilo Užičanina koji sa uživanjem ne bi pogledao maštovitu dekoraciju nekadašnje „Tehnike“. I danas se generacije sada već mladića i devojaka sećaju Sneška u izlogu ili belog medvedića sa plavim šalom i pripovedaju kako je povratak kući iz škole iz popodnevne smene uvek bio nešto duži od uobičajenog zbog zagledanosti u izlog iz dečje mašte.
Za kreiranje novogodišnje i božićne slike i svetlosnih kompozicija tada i danas zaduženi su dizajneri, dekorateri, kreativni tim “Bohora” koji se uvek trudio da kao pravi umetnici svetla koristeći najnovija dostignuća u tehnologiji rasvete sve lepo osmisle i kod nas izazovu pregršt lepih utisaka i ponekad nostalgičnih sećanja najčešće uvijenih u bež, srebrne, plave i zlatne tonove… Bilo da je u pitanju efekat mraza ili tematski svetlosni ukrasi uvek je sve bilo sa ukusom i merom, jer su se rukovodili poznatim sloganom preduzeća “Simply the best”.
I ovogodišnja bajka na Sušici gde se nalazi proizvodnja i magacin “Bohora” bajka je koju mogu da vide na desetine hiljada putnika koji prolaze ovom frekventnom saobraćajnicom. A i nama kao sugrađanima užičkog preduzeća drago je kada čujemo u autobusu prema Zlatiboru “vidi kako je lepo ukrašeno, poput kvartova u poznatim svetskim metropolama”. Svetlosne instalacije jelke, irvasa, plavičasti svetlosni gejzir, sanke koje pune poklona čekaju da sa Sušice prevezu Deda Mraza kako bi ispunio dečje želje i snove, popravljaju raspoloženje i izazivaju osmeh na licu putnika u tranzitu.
A ukrasi na poslovnoj zgradi “Bohora” svojevrstan su zvezdani prozor ka užičkom noćnom nebu. Kao uvek sve sa merom i ukusom što čini “Bohorovu” umetnost svetla jedinstvenom i zato reči zahvalnosti za užitak u novogodišnjoj čaroliji koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim i koja nikada ne izostaje na radost sugrađana ovog preduzeća.
Bilo da su u pitanju pejzaži od lampica, božićne lopte i figure belog mede, svetlucavi lampioni, svetlosne kompozicije i instalacije , sve je osmišljeno sa ukusom i merom i zato se generacije Užičana raduju svakoj novogodišnjoj bajki koju jedino “Bohor” zna da ispriča zadivljujući ne samo dečju maštu.