Posle sedam dana od potpisivanja Komercijalnog ugovora o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji obilaznice oko Užica, počeli su i prvi radovi na izgradnji nadomak grada, na petlji Sinjevac
Gradonačelnica Užica dr Jelena Raković Radivojević, istakla je da su ovo pripremni radovi koji ne zahtevaju veći broj radnika i mehanizacije, a odvijaće se u kontinuitetu u naredna dva meseca.
-Kod projekta koji je kao ovaj veoma zahtevan, naročito izgradnja mosta od 250 metara, veoma je važno da se ispoštuje dinamika radova što i ne sumnjamo da će kineski izvođači to i uspeti u naredne dve i po godine kako su i obećali – kazala je gradonačelnica dr Jelena Raković Radivojević i naglasila da je ovo istorijski trenutak za Užice, jer je posle više decenija konačno počela realizacija projekta veoma važnog ne samo za Užice čijim će završetkom biti ubrzan tok i povećana bezbednost učesnika u saobraćaju kroz grad, smanjene saobraćajne gužve, ali i smanjeno aerozagađenje, već i za ceo Zlatiborski okrug. Ona se zahvalila svima koji su dali svoj doprinos da radovi počnu i obezbedili sredstva od 29,8 miliona evra koja su potrebna za potpunu realizaciju ovog projekta.
Slobodan Božović, kontakt inženjer Power Construction Corporation of China Limited, navodi da deonica na kojoj se trenutno radi i koja je duga 4,85 kilometara, naizgled je kratka, ali je rad na njoj jedan ogroman inženjerski poduhvat čak i za kompaniju kao što je Power China koja se do sada dokazala svojim kvalitetnim radom na brojnim i zahtevnim objektima.
-Dobili smo dozvolu za pripremne radove što je urađeno u rekordnom roku uz veliku podršku Ministarstva i JP „Putevi Srbije“. Ovi pripremni radovi biće implementirani delu glavnih, ali će biti i deo istražnih radova kao što je izgradnja pristupnih puteva za istraživanje za gradnju velikog mosta od 250 metara koji je možda jedan od najvećih poduhvata na celoj teritoriji zapadne Srbije, ali koji će biti i ukras za Užice. Ne treba da ponavljam koliki je značj izgradnje obilaznice oko Užica, ali sam siguran da će Power China dati sve od sebe da se ovaj posao završi u dogovorenom, ugovornom roku – istakao je Božović.
Milan Petrović, pomoćnik ministra za drumski transport, puteve i bezbednost saobraćaja Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, ukazao je na izuzetnu zahtevnost projekta zbog samog terena na kojem se obilaznica prostire. Zbog toga, prema njegovim rečima, ceo posao iziskuje dosta inženjerskih i tehničkih priprema, jer od ukupne dužine obilaznice od 4,85 kilometara, 450 metara je mostova od čega lučni most preko Đetinje 250, a oko 1,9 kilometara je potpornih konstrukcija.