Pocetna Društvo Gold gondola prestavila „Showroom“, najavljene radionice o veštačkoj inteligenciji

Gold gondola prestavila „Showroom“, najavljene radionice o veštačkoj inteligenciji

115
0
Podelite

Gold gondola je danas na Kraljevom trgu na Zlatiboru otvorila „Showroom“, mesto susreta na kome će predstavljati svoje programe, ali i praviti radionice raznih vrsta. Jedna od tih radionica biće organizovana u junu, a tema će biti veštačka inteligenciji i njega primena u ugostiteljstvu i hotelijerstvu.

Direktorka Gold gondole Bojana Božanić rekla je da „Showroom“ predstavlja mesto koje treba da pokreće, inspiriše i spaja.
Naša ideja je da na ovom mestu, epicentru dešavanja na Zlatiboru približimo Gold gondola turistima i gostima. Da ovde dobiju informaciju kako da postanu deo ekosistem Gold gondole. Cilj nam je da se ovde ljudi informišu šta se dešava na Gold gondoli, navela je Božanić.

Ona je najavila pokretanje novog projekta, formiranje kluba partnera, koji će podrazumevati kolaboracije za nove sadržaje, usluge i proizvode.
Udružujemo se sa našim saradnicima na drugačiji način i pravimo neke novine. Turizam se brzo menja, moraju da se prate trendovi i zahtevi novih turista, objasnila je Božanić.

Božanić je rekla da će prvi projekat biti organizovan početkom juna na kome će se zainteresovani edukovati na različite teme.


Dušan Ilić iz firme Daktela, koja sarađuje za gondolom u vezi edukacije za veštačku inteligenciju, rekao je da je tehnologija svuda prisutna i da čovek treba da prihvati da je ona napravljena da radi za njega.
Dodao je da će njegova kompanija predstaviti kako je moguće pomoću „voice bot-a“ pružiti informacije o kompaniji velikom broju ljudi na različitim jezicima.

– Na taj način ćete sebi olakšati procese. Daktela se bavi omnikanalnom komunikacijom koja uključuje sve poznate tipove komunikacije u upotrebi, pozive, mejlove, SMS i društvene mreže, na to nadovezujemo veštačku inteligenciju. Na primer 1.800 poziva u 60 sekundi jedan Daktela agent može da obradi, ukazao je Ilić.
Kako kaže, radionica o veštačkoj inteligenciji će sadržati dosta praktičnih primera iz ugostiteljstva.
Kada je sezona veliki broj upita stiže i na stranim jezicima, koji jedan Daktela agent može da reši na bilo kom jeziku. Sa te strane imate automatiku koja može da skalira vaš posao tako da ga okrenete ka turistima koji mogu da koriste usluge na pravi način, istakao je Ilić.
U okviru otvaranja „Showroom-a“ organizovan je i program uparivanja hrane i pića sa autentično destinacije i od proizvođača koji prave autentične proizvode. Somelijer Nikola Mišić naveo je da je u pitanju „brak“ između lokalnih proizvoda, lokalnih sireva i pršuta, sa srpskim vinima.

Zlatibor je prepoznat kao neverovatna turistička destinacija i u zemlji i van nje. Najbolje ide pršuta, a nakon nje rakija šljivovica, to su najprodavanije stvari, naveo je Mišić.