Pocetna Društvo Smuti od voća

Smuti od voća

1171
0
Podelite

Beogradska porodična firma „Vistor“ doo ponudila je krajem februara domaćem tržištu svoj prvi inovativni proizvod, brend Smoothie kings, namenjen pre svega, ugostiteljima. Zašto se u kafićima i restoranima ne bi pio smoothie kings od maline uporedo sa sveže ceđenom pomorandžom, kaže Milan Vasilijević.

fbthdr

 

Kao što se u pojedinim kafićima i restoranima u užičkom kraju može popiti sveže ceđena pomorandža ili nar, od nedavno se može naručiti i smuti od maline, višnje ili jagode u kombinaciji sa borovnicom, kupinom, kajsijom ili bananom. To je inovativni proizvod koji je osmislio Milan Vasilijević, direktor firme „Vistor“ doo Beograd. Za sada jedini proizvod i brend ove firme, Smoothie kings namenjen je isključivo domaćem tržištu, najpre ugostiteljstvu, kafićima, restoranima, hotelima. Prvi plasmani realizovani tek petnaestak dana ove godine, od kraja februara do uvođenja vanrednog stanja u zemlji, izuzetno dobro su prihvaćeni na tržištu i Milan je veoma

-S obzirom da je naš kraj bogat izuzetno kvalitetnim voćem, želeli smo pre svega, da napravimo nešto od tih kvalitetnih sirovina za našeg čoveka što će mu biti više dostupno, a zdravo. Za nas, kao firmu to je novi teren, jer smo napravili iskorak ka domaćem tržištu. Kada ovaj brend budemo stabilizovali, planiramo da našim potrošačima ponudimo još novih, inovativnih proizvoda koji će biti u ovom rangu kvaliteta kao što je Smoothie kings koji ima i svoj profil na društvenim mrežama i svako može detaljnije upoznati njegove karakteristike. Namera nam je da i u svakom narednom proizvodu sačuvamo strukturu voća i da se što manje odmakne od osnovnog oblika sirovine. Što se tiče Smoothie kings želimo da razvijemo još novih ukusa – ističe Milan

zadovoljan povratnim informacijama. Istina je, da ih je pandemija koronavirusom zaustavila u daljem širenju broja kupaca, ali Vasilijević očekuje, da će se posle ukidanja vanrednog stanja i ponovnog početka rada ugostiteljskih objekata, nastaviti tamo gde se stalo i da će Smoothie kings, naročito tokom leta, izgraditi stabilnije temelje svoje buduće pozicije na tržištu. U dogledno vreme, nije isključeno, da se Smoothie kings pojavi i u maloprodaji pa i u nekim trgovinskim lancima.

-To su pripremljene voćne smeše koje su odmerene u količini koja je dovoljna za pripremu jednog Smoothie napitka, koji je po definiciji zaleđen voćni napitak, izblendiran, doveden u formu kaše. Mi imamo zaleđeno voće i zato smo napravili ovaj proizvod kojeg svako može koristiti na licu mesta – kaže za „Vesti“ Milan i ističe da je proizvod zaštićen, žig i naziv, pa su na ovaj način zaštićeni i proizvođači i kupci.

-Sve je poteklo od ideje da se potrošačima ponudi proizvod koji koristi moja porodica i ja – kaže Milan i napominje da su u smoothies kings koji se za sada pravi u tri ukusa, sačuvani svi zdravi sastojci koje svako voće poseduje u svežem stanju, bez dodatih šećera, konzervansa niti veštačkih aroma, a spakovan je tako da je krajnjem potrošaču dostupno za brzu i laku pripremu.

-Jedno pakovanje Smoothie kings stavimo u blender i za nekoliko sekundi napitak je spreman. Naročito može biti odlično osveženje u vrelim letnjim danima. Za nas je bitno da prodajemo pakovanja u obliku koji veoma olakšava rad u svakom ugostiteljskom objektu– pojašnjava Milan i napominje da je svaki kupac ovog brenda uključen u mrežu marketinga porodične firme „Vistor“ koja postoji i radi od 2014. godine. Trenutno, dok traje vanredno stanje, Milan kaže da se prave zalihe novog proizvoda i radi se na formiranju maloprodajne mreže.

-Sada su nam stariji radnici na odmoru, jer želimo da sačuvamo njihovo zdravlje. Nadamo se da će se sve pokrenuti sa ukidanjem vanrednog stanja – navodi Milan.