Pocetna Društvo Počinje kampanja „Tvoj Zlatibor“

Počinje kampanja „Tvoj Zlatibor“

820
0
Podelite

Turistička organizacija Zlatibor pokrenula je kampanju „Tvoj Zlatibor“. Kroz serijal od pet video epizoda i tekstova, prikazaće zlatiborske pejzaže, otkriti manje poznate destinacije i podseti na sadržaje i aktivnosti u kojima gosti najposećenije planine u Srbiji uživaju. Tokom kampanje biće organizovana i nagradna igra na Instagramu „Zašto volim Zlatibor“. Turistička organizacija Zlatibor pozvala je zainteresovane da učestvuju i konkurišu za vredne nagrade, među kojima je i boravak u popularnom turističkom centru.

Pored dobro poznatih zlatiborskih lokaliteta, kampanja će prikazati i manje istražene delove srpske planinske lepotice, poput Ršumove pećine, crkve brvnare u Jablanici, vodopada u Semegnjevu. Ljubitelji prirode videće da se već na pet minuta od centra pružaju nepregledni pašnjaci i staze za šetnju, a oni koji traže mir saznaće gde ni u špicu sezone nema gužve, otkriva direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović.

“Dok smo snimali materijal za kampanju, upoznali smo turiste koji dolaze godinama unazad i bez problema biciklom prelaze trasu od centra do manastira Dubrava. A videćete, taj put nije nimalo naivan. Zabeležili smo nestvarne kadrove na putu do Uvca, manastira skrivenog u netaknutoj prirodi. Videli smo da se na Čigotu, pored iskusnih planinara, penju i porodice sa malom decom i uverili se da Zlatibor ima prelepe zalaske sunca. Sve ćemo to u narednih mesec dana predstaviti gostima koji vole našu planinu i onima koji će se u nju tek zaljubiti,” najavljuje
Živanović.

Kampanja će preneti i atmosferu iz nedavno otvorenog kaubojskog grada na Vodicama, Stopića pećine koja je ove godine srušila prošlogodišnji rekord po posećenosti, kao i sa lokaliteta koje turisti vole, Gostilja, Ribničkog jezera, Sirogojna, Tornika. Najmlađi će uživati u pogledu na dinosauruse iz Dino parka, a nešto stariji će saznati šta ih čeka ako odluče da se oprobaju u adrenalinskim aktivnostima, poput kartinga, zip lajna, vožnje kvadovima ili paraglajdinga.

“Zlatibor se može pohvaliti ponudom koja je tako raznovrsna da će zadovoljiti i najzahtevnije turiste. Neki naši gosti vole da svoj odmor provedu u samom centru, drugi osvajaju vrhove, treći uživaju u izletima. Mi se trudimo da svi oni budu zadovoljni i želimo da svako nađe svoj deo Zlatibora. I sve ih pozivamo da učestvuju u našoj nagradnoj igri na Instagramu, koja uskoro počinje, i da nam kažu zašto vole Zlatibor,” poziva Živanović.

Da gosti vole ovaj turistički centar, pokazuju i poslednji podaci Republičkog zavoda za statistiku po kojima je Zlatibor najposećenija srpska planina. Ni pandemija, ni velika  rekonstrukcija centra koja se odvijala u prethodnom periodu, nisu sprečili turiste da uživaju na Zlatiboru.

“Zahvalni smo turistima na strpljenju i razumevanju da su radovi bili neophodni da bi naš Zlatibor zasijao još jačim sjajem. Pravimo modern šetalište u kom će uživati sve generacije, a uskoro će biti završeni i radovi na uređenju jezera, simbola Zlatibora. Na jesen će se prvi putnici provozati gondolom, a pripremamo i nove projekte koji će učvrstiti lidersku poziciju Zlatibora u srpskom turizmu,” ističe Živanović.

Inače, od početka godine na Zlatiboru je evidentirano više od 490.000 noćenja, a ovu planinu, u tom periodu, posetilo je oko 128.000 turista. Jednu od atrakcija Zlatibora, Stopića pećinu, od januara je posetilo više od 90.000 posetilaca, čime je srušen prošlogodišnji rekord.