Pocetna Društvo Uskoro novi promotivni spot

Uskoro novi promotivni spot

184
0
Podelite

Tokom pandemije virusa korona koja još uvek traje i koja je nanela nesagledive štete turističkoj privredi, TO Užice se trudi da poboljša turističku promociju, pre svega, digitalni marketing
U traženju novih ideja i načina promocije, kao jedino mogućih u ovom trenutku pandemije COVID-19, Turistička organizacija Užica će u saradnji sa SWG –om promovisati turistički spot “Dodirni prirodu – planina Tara”, polovinom maja, kaže za „Vesti“ Danijela Đorđević Arsić, direktorka TO Užice.

-Izrada filma (produkcija, montaža) i promocija turističkog promotivnog spota ima za cilj povezivanje zemalja i zajednica pograničnog područja, stvaranjem jedinstvene i raznolike turističke ponude. Promocija i povezivanje lokalnih zajednica u regiji, teži povećanju svesti o dobrim poslovnim običajima i zaštiti životne sredine, kreiranjem turističke ponude koja se oslanja na prirodne vrednosti, tradicionalne proizvode i jedinstveno kulturno nasleđe, kao i povezivanje aktera u regiji u svrhu održivog ekonomskog razvoja. U ovakvim uslovima, pozicioniranje domaćeg turističkog tržišta postaje izazov na koji je neophodno brzo reagovati jer su i promene koje se dešavaju u strukturi ponude i tražnje na turističkom tržištu izuzetno dinamične.
Intervencija predložena kroz ovaj projekat bavi se ključnim problemom, nedostatkom adekvatne turističke promocije u sferi digitalnog marketinga kao instrumenta za stvaranje i promociju turističkih proizvoda specijalnih interesa na teritoriji grada,
navodi Danijela Đorđević Arsić.

Prvi spot užičke Turističke organizacije, „Užice očima umetnika“ kao okosnice digitalnog marketinga, premijerno je prikazan 22. septembra prošle godine u Mokroj Gori u Muzejsko-turističkom komleksu „Šarganska osmica“ kojim se domaćim i stranim turistima, iz ugla umetnika, predstavlja turistička ponuda Grada Užica. Spot je dostupan na društvenim mrežama, YouTube, medijima, ali će biti korišćen i na sajmovima u zemlji i inostranstvu čim se za to budu stekli uslovi.

U okviru promotivnih aktivnosti, TO Užice je u svrhu pomoći hotelskom sektoru i pružaocima usluga u seoskom turizmu, pred početak zimske turističke sezone prošle godine, uradila dizajn, pripremu i štampu postera za bilborde koji se nalaze na magistralnom putu a koji su u vlasništvu ustanove, i to za konačište „Grad“, hotel „Omorika“, Turističko naselje „Mećavnik“ i hotel „Zlatiborska noć“ kao i dva postera za citylight-ove kao pomoć pružaocima usluga u seoskom turizmu. Kako navode u TO
Užice i u ovoj godini biće nastavljena saradnja i podrška i novootvorenim hotelima „Aria“ i „Siesta“.

Konačište „Grad“ koje posluje u okviru TO Užice, radi u skladu sa uslovima koje nameće pandemija virusa korona.

-U martu prošle godine konačište je, kao i svi hotelski kapaciteti u zemlji, bilo zatvoreno i nije radilo mesec i po dana. Kasnije kada je počelo da radi, zaposleni u konačištu, radeći u otežanim epidemiološkim uslovima, dali su maksimalan doprinos tome da se svi gosti osećaju ugodno i bezbedno poštujući sve propisane mere u borbi protiv COVID-19, a posebno medicinski radnici koji su dolazili sa teritorija drugih opština i gradova kao ispomoć u borbi protiv pandemije za potrebe Zdravstvenog centra u Užicu, a kojima je TO Užice u više navrata obezbedila besplatan smeštaj – kaže Danijela Đorđević Arsić. Ona podseća da je u julu TO Užice potpisala ugovor o saradnji sa Evropskim omladinskim centrom s ciljem međusobne promocije između korisnika Evropske omladinske kartice – EYCA kartice kako u Srbiji tako i u inostranstvu i davaoca popusta koji odobrava određene  pogodnosti omladinskoj populaciji u Srbiji. Potpisivanjem ugovora TO Užice odobrava korisnicima EYCA kartice popust od 10 odsto koje mogu ostvariti u konačištu “Grad” i u Potpećkoj pećini, a Evropski omladinski centar je u obavezi prema TO Užice da promoviše ove pogodnosti na internet stranici ili putem društvenih mreža. Osim toga, zahvaljujući donaciji Evropske unije i projektu #EUzaTebe- “za kulturno nasleđe i turizam” TO Užice je dobila vrednu opremu i dezinfekcioni materijal koji će omogućiti turističkim radnicima da svoj posao obavljaju u skladu sa propisanim merama, kako bi svojim klijentima i gostima priuštili bezbedan boravak. Projekat #EUzaTebe- “za kulturno nasleđe i turizam” svoj rad započeo je pre izbijanja pandemije sa ciljem da se podstakne razvoj turizma u Srbiji, a realizovao je donaciju u sklopu anti kovid mera. Projekat finansiraju Evropska unija i Vlada Savezne Republike Nemačke, a sprovodi ga Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ.

Ove godine, TO Užice nastaviće da aplicira projektima za  određena sredstva, pre svega, konkurisaće kod resornog ministarstva projektom za rekonstrukciju i adaptaciju dela konačišta „Grad“ kojim je predviđeno njegovo proširenje sa dve smeštajne jedinice na drugom spratu zgrade GKC-a na prostoru galerije. Drugi projekat je igradnja Informativnog centra – suvenirnice na ulasku u Stari grad kao i Informativnog centra – suvenirnice na spomen- kompleksu Kadinjača. Inače, ne samo prošle, već i ove godine, u okviru TO Užice, rade info centri: TIC D. Tucovića 52, TIC u okviru konačišta „Grad“, TIC u hotelu „Omorika“ na Tari kao i suvenirnica u okviru biletarnice Potpećke pećine.

-Novina u poslovanju Potpećke pećine je i otvaranje suvenirnice u okviru biletarnice koja pored standardnog asortimana suvenira, ima i tematski urađene suvenire vezane za ovaj lokalitet. Inače, u proteklim mesecima konstantno smo promovisali spomenik prirode „Potpećka pećina“ što je rezultiralo odličnom posećenošću ovog speleološkog lokaliteta i tokom prošle godine koja je bila neizvesna i specifična za turistički sektor pa samim tim i za poslovanje Potpećke pećine jer su izostale grupne posete, ekskurzije, a i sama sezona je krenula sa mesec i po dana kašnjenja– kaže Danijela Đorđević Arsić i preporučuje posetu Potpećkoj pećini koja je početkom aprila otvorena za turiste. Od maja će je zainteresovani moći posećivati svakim danom u
sedmici u periodu od 10 do18 časova. Ulazak uz vodičku službu organizovan je na svakih sat vremena. Poslednji ulazak je u 17 časova. Sve informacije mogu se dobiti na telefon vodičke službe 063 585 304 ili na telefon Turističke organizacije Užica 031 513 485. Cene pojedinačnih karata za odrasle su 300, za decu 200 dinara, a za odrasle u grupi 240, a za decu 170 dinara.

Ostavite odgovor