Pocetna Društvo Evropsko takmičenje virtuelnih učeničkih kompanija

Evropsko takmičenje virtuelnih učeničkih kompanija

294
0
Podelite

Užice je predstavljala učenička kompanija „Kamenković“ iz Ekonomske škole

Evropsko takmičenje GEN – e 2022 predstavlja proslavu preduzetništva i dostignuća evropskih studenata i učenika, gde su hiljade mladih preduzetnika, starijih od 15 godina, pokazali svoje najsavremenije poslovne ideje i takmičili se za titule najbolje kompanije i najboljeg Start – Up godine. Takmičenje je trajalo od 7 – 14. jula kada su izabrane najbolje učeničke kompanije i Start – up godine. Pobedu na ovome takmičenju ostvarila je kompanija Microgreens iz Grčke koja uzgaja mala čuda u starim PC kućištima. Proizvod ove kompanije je potpuno automatizovana klimatska komora za uzgajanje mikrogrena.

Drugo mesto zauzela je kompanija Drinkhalm iz Austrije koja uvodi novi način pakovanja pića, štedi prostor i ne koristi plastiku u pakovanju. Koišćenjem papirne slamke ispunjene prahom za piće, upakovane u ambalažu koja se može koristiti i kao slamčica.

Treće mesto zauzela je kompanija Cardeducation iz Nemačke sa idejom karte za igrače koji spasavaju planetu, uprkos preprekama, finansijskim ograničenjima i prirodnim katastrofama.

-Učenička kompanija ,,Kamenkovići“ Ekonomske škole iz Užica sa svojom idejom nije se plasirala na pobednička mesta, ali ovo takmičenje za nas kao članove kompanije predstavlja jedno lepo iskustvo. Upoznali smo dosta vršnjaka iz drugih zemalja i upoznali se sa njihovim idejama. Kao potvrdu učešća na takmičenju učenička kompanija ,,Kamenkovići“ dobila je sertifikat, da je prezentovala svoju ideju na ovome takmičenju-naveo je Stefan Aćimović, učenik i član tima učeničke kompanije „Kamenković“.

Na ovom takmičenju Učenička kompanija ,,Kamenkovići“ predstavila se sa idejnim rešenjem povezivanja domaćinstava i turista putem aplikacije. Region Zapadna Srbija, obiluje velikim brojem kako kulturnih, tako prirodnih potencijala. Takođe, u Zapadnoj Srbiji postoje običaji i tradicija sa kojom turisti nisu upoznati.

-Cilj ove aplikacije je da prikaže savremenom turisti sve vrednosti koje naša zemlja poseduje, ali prvenstveno se baziramo na regionu Zapadna Srbija. Putem virtuelnog vodiča koji će biti dostupan u aplikaciji turistima će na raspolaganju biti lokacije koje mogu posetiti van standarnih ruta. Dolaskom turiste na željenu lokaciju koje su ponuđene naš virtuelni vodič stupa na scenu. Virtuelni vodič će turistu uputiti na nezaboravno putovanje- objasnio je Stefan.

Aplikacija ima mogućnost komunikacije sa domaćinstvima koja raspolažu smeštajem, ishranom, raznim aktivnostima i putem aplikacije mogu nuditi svoje usluge. U tome segmentu aplikacija teži i eko – turizmu. Turisti će prvenstveno posetom Zapadne Srbije, korišćenjem aplikacije ,,PopTurist“ imati nezaboravno iskustvo i naučiće mnogo o istoriji, kulturi i tradiciji ovoga kraja.

Ostavite odgovor