Pocetna Društvo Dodeljene nagrade učenicima na temu “Da nema vode” (FOTO)

Dodeljene nagrade učenicima na temu “Da nema vode” (FOTO)

178
0
Podelite

U prostorijama Regionalnog centra za profesionalni razvoj zasposlenih u obrazovanju po osmi put dodeljene su nagrada za najbolje učesnike konkursa koji tradicionalno, povodom Svetskog dana voda, raspisijuju JKP “Vodovod” i RCU. Na konkurs je pristiglo 186 likovnih i 43 literarna rada na temu “Da nema vode”.

Kategorija od prvog do četvrtog razreda:

Prvo mesto: Katarina Tomić IV2, OŠ „Stari grad“, Užice
Drugo mesto: Dunja Bradić III1, OŠ „Prva Osnovna škola Kralja Petra II“, Užice
Treće mesto: Ognjen Nikolić II6, OŠ „Aleksa Dejović“, IO Zlakusa

Kategorija od četvrtog do osmog razreda:

Prvo mesto: Dimitrije Obradović VI4, OŠ „Stari grad“, Užice
Drugo mesto: Sofija Marković VIII3, OŠ „Prva osnovna škola Kralja Petra II“, Užice
Treće mesto: Dunja Milivojević VII2, OŠ „Aleksa Dejović“, Sevojno

“Veoma smo zadovoljni odzivom učenika koji su ove godine poslali izuzetne radove. To znači da su naša deca svesna značaja očuvanja vodnih resursa, što zapravo i jeste cilj ovog konkursa koji realizujemo osmu godinu zaredom. Pored dodele nagrada, simbolično na ovaj dan krenuli smo i u čišćenje dugogodišnje velike deponije u priobalju akumulacije Vrutci. Želeli smo da svojim češćem i ličnim primerom pokažemo da vodu treba čuvati, jer će sa svakim danom biti sve veća potreba za njom”, rekao je Duško Ljujić, direktor JKP Vodovod Užice, naglasivči da se ovim aktivnostma skreće pažnja na značaj vode i očuvanja vodnih resursa.

Milena Vićević direktorka RCU zahvalila se učenicima osnovnih škola iz grada i Zlatiborskog okruga koji su uzeli učešće na konkursu i istakla da je ovo način da deca izraze svoje mišljenje, ali i da utiču na promenu svesti o značaju očuvanja voda i kod svojih vršnjaka i kod čitave zajednice. Učestvovanje u likovnom i literarnom konkursu koji se odnosi na Svetski dan voda važno je jer podstiče učenike da razmišljaju o važnosti vode za život na Zemlji. Kroz umetnički izraz, oni mogu da istraže teme kao što su očuvanje vodnih resursa, zaštita životne sredine i održivi razvoj. Osim toga, kroz takve konkurse, učenici mogu da se informišu o značaju vode i njenom uticaju na svakodnevni život, te da podstaknu svest o potrebi zaštite vodenih resursa za buduće generacije.